אילו שרשראות זהב הן הטובות ביותר? ‏

אילו שרשראות זהב הן הטובות ביותר? ‏

אילו שרשראות זהב הן הטובות ביותר? ‏

בין אם אתה קונה שרשרת זהב לאירוע מיוחד או רק ללבוש ברחבי הבית, יש לך הרבה אפשרויות. אתה יכול לקנות שרשרת בזהב 14K או 18K. אבל איזה מהם הוא טוב יותר?

מהם שרשראות הזהב האיכותיות ביותר?

בחירת שרשרת הזהב הטובה ביותר אינה פשוטה כפי שהיא נראית. אתה צריך לשקול את הקראטה של הזהב, את איכות השרשרת, ואת הסגנון שאתה מחפש. אתם תרצו לבחור יצירה איכותית שתשרוד את העונה.

שרשראות זהב מגיעות במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. ישנם שלושה גימורים עיקריים לשרשראות זהב: זהב לבן, זהב צהוב וזהב ורד.

שרשראות הזהב הטובות ביותר עשויות בדרך כלל מזהב של 14k או 18k. קראט של זהב קובע את חוזק השרשרת. ככל שהקרט גבוה יותר, כך הוא מכיל יותר זהב.

זהב הוא מתכת רכה, כך שזה לא הבחירה הטובה ביותר ללבוש יומיומי. עם זאת, זה נראה די נחמד על תכשיטים. יהלומים ואבני חן נראים נהדר על זהב.

שרשראות הזהב היקרות ביותר עשויות מזהב של 18K, אבל הן לא האופציה העמידה ביותר. 18K הוא גם רך, מה שהופך אותו יותר סביר לכופף או לשרוט. אם אתה מחפש משהו שיימשך זמן רב, לך על זהב 14K. זו לא האפשרות הטובה ביותר לשחיקה יומית, אבל היא גם יותר זולה.

שרשראות הזהב הטובות ביותר הן אלה שגורמות לך להיראות טוב ונמשכות זמן רב. הם יכולים ללבוש לבד או שכבות למבט שהוא כל שלהם.

האם זהב 14K או 18K טוב יותר?

רכישת תכשיטים היא החלטה שיכולה להיות מושפעת מגורמים רבים. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא איזה סוג של זהב אתה רוצה. אם אתה מחפש שרשרת זהב, תוכל לשקול לרכוש זהב בשווי 14k במקום 18k זהב.

זהב של 18k יקר מעט יותר מזהב של 14k. זה בגלל שהוא מכיל יותר זהב. בנוסף, יש לו גם טוהר גבוה יותר. זה עושה את זה טוב יותר לאנשים שיש להם עור רגיש. הוא גם עמיד יותר. הטוהר הגבוה יותר גם עושה אותו יקר יותר.

גורם נוסף שיש לשקול בעת קניית תכשיטים הוא האם לענוד אותם כל יום או לא. אם אתה מתכנן לענוד תכשיטים מדי יום, כדאי שתשקיע בזהב 18k. עם זאת, אם תלבש תכשיטים רק באירועים מיוחדים, תוכל לשקול רכישת זהב בשווי 14k.

זהב הוא גם רך יותר ממתכות אחרות. משמע הדבר שתכשיטים העשויים מזהב של 18k עשויים לגרד או לשקוע בקלות יותר. זה גם יכול לגרום לחתיכה להישבר בקלות רבה יותר. אם יש לך עור רגיש, אולי תרצה לבחור שרשרת זהב העשויה מטוהר גבוה יותר.

תכשיטי זהב מכילים בדרך כלל גם מתכות אחרות. זה יכול להשפיע על המראה הכללי של היצירה. תכולת הזהב הגבוהה יותר של 14k זהב יכולה לגרום לשרשרת עם צבע זהב פחות חזק.

איזו שרשרת זהב לקנות?

קניית שרשרת זהב היא לא מדע טילים, אבל חשוב לדעת מה אתה עושה. אתה לא רוצה לגמור עם זיוף, אז אתה צריך להיות חמוש בעובדות לפני שאתה עושה את הרכישה שלך. אולי תופתעו לגלות שלא כל שרשרות הזהב נוצרות שוות. חלקם עשויים מסגסוגת זולה יותר מאחרים, שיכולה להשפיע על תג המחיר. הדרך הטובה ביותר לבחור שרשרת זהב היא להשתמש במדריך. המדריך ילמד אותך את כל סוגי שרשראות הזהב. זה גם יראה לך מאיזו שרשרת זהב להימנע. למרבה המזל, אין צורך לשלם מאות דולרים עבור שרשרת זהב שתתפרק בתוך כמה שבועות. אתה יכול למצוא שרשרת זהב בשבריר מהמחיר, כך שלעולם לא תצטרך לעשות את ההחלטה האימפולסיבית הזאת שוב.

למרבה המזל, יש כמה דרכים שונות לספר את שרשרת הזהב הטובה ביותר מהשאר, וזה עניין של טעם. יש אנשים שמעדיפים זהב, בעוד אחרים מעדיפים כסף, אז אתה צריך לשקול מה אתה לובש לפני שאתה עושה את הרכישה שלך. אתה גם צריך לשקול התקציב שלך, כי אתה לא יכול להרשות לעצמו ללכת מרושש. חשוב למצוא סוחר מכובד.

פרטים נוספים בלינק המצורף: שרשראות זהב: alayof