אילו שרשראות יתאימו לגברים? ‏

אילו שרשראות יתאימו לגברים? ‏

אילו שרשראות יתאימו לגברים? ‏

משרשראות פשוטות לצמידי עור, תכשיטי גברים השתנו מאוד במהלך השנים. היום, אתם יכולים למצוא יצירות שהן יותר מסתם קישוטים – הן יכולות להיות גם יצירות אמנות. הנה כמה עצות לקניית היצירה המושלמת עבור אהובכם. בין אם הוא מחפש צמיד פשוט או משהו מורכב יותר, יש לנו אותך מכוסה. קרא כדי ללמוד עוד על הסגנונות הטובים ביותר שיש לגברים.

אם אתה לא מוכן לתת הצהרה נועזת עם שרשרת, נסה תליון. אלה יכולים להוסיף מגע של אישיות להרכב שלך ואפילו להתחיל שיחה עם מישהו חדש. ריאן גוסלינג הוא סלבריטי 'שלובש שרשרת בגאווה עם תליון של הכלב שלו, ג' ורג. תליון כזה יגרום לך להתבלט בקרב הקהל. אם אתה רוצה להיראות כמו כוכב קולנוע, נסה ללבוש תליון גם כן.

למראה מזדמן ונוח, שרשרת של גברים יכולה להיות מעוצבת מכסף סטרלינג או זהב. שרשרת כסף מחומצנת היא בחירה מצוינת למראה גברי יותר. שרשרת כסף סטרלינג מחומצנת ללכת טוב עם כחול אפור או חיל הים, בעוד שרשרת זהב צהובה תשלים גוונים חמים יותר. שרשרת של סגנון זה גם תעבוד טוב עם חולצה ועניבה. אם אתה רוצה שרשרת פזרנית יותר, לשקול ללבוש תליון תלוי מן הצווארון שלו.

חתיכה נצחית ומעשית של תכשיטי גברים, שעון הוא חיוני. יצירה פשוטה שמשמשת כסמל סטטוס, שעון מתקשר כיתה ואלגנטיות. רצועה זהובה ועור להפוך לחתיכה חכמה ואופנתית של תכשיטים. ללבוש אחד לאירוע מיוחד, כמו חתונה, או לשימוש יומיומי. כשמדובר בתכשיטי גברים, אתה תרצה לבחור עידון. להלן כמה עצות לבחירת היצירה המושלמת.

מעצבים שמאמצים קווים אורגניים הם מקום טוב להתחיל בו. המותג הצרפתי Objet A היה מרכיב מרכזי באופנה במשך עשרות שנים, אבל הם גם נכנסו לתכשיטי גברים. גדילי החרוזים הייחודיים והצבעוניים שלו אינם נשיים מדי. החברה מקבלת השראה מהתופת של דנטה והרחיבה את האוספים שלה כדי לכלול יצירות של גברים. קלאסי כמו זה מעולם לא היה רב תכליתי יותר.

לבסוף, על הגברים להימנע מתכשיטים העשויים מאבנים יקרות. זהב הוא יוצא מן הכלל לכלל זה. גברים בדרך כלל לא לובשים אבנים יקרות, אם כי טורקיז הוא חלק נפוץ של תרבויות הדרום. עם זאת, מגמה חדשה בתכשיטי גברים היא שרשראות זהב כפולות, הנקראות לעתים ערימה. שרשרות אלה הן רב תכליתיות והן לא רק אלגנטיות אלא גם מאוד מעשיות. כלל אצבע טוב הוא שחתיכה אחת על כל פרק כף יד ושתי חתיכות על כל זרוע. שימוש ביותר מחתיכה אחת על כל פרק יד וזרוע יכול להיראות דביק ושתלטן.

סוג נוסף של תכשיטי גברים הוא חפתים. אזיקים צרפתיים יכולים להיראות טוב עם אזיקים. חפתים באים בהרבה סגנונות וחומרים. חפתים מסווגים בדרך כלל על ידי איך הם סוגרים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של חפתים: שרשרת, סיכה וטבעת. חפתים הם הסוג המוקדם ביותר של חפתים והם הפחות יקרים. עם זאת, הם יכולים להיראות מרושלים אם הם לא באורך הנכון.

טבעות הן עוד אפשרות נהדרת לתכשיטי גברים. אירוסין ולהקות חתונה כבר זמן רב היו בחירות קלאסיות. בעוד שהם פחות ברורים, הם נשארו פופולריים בגלל הפשטות והשחרור שלהם. טבעות החותם הן כבר לא התחום של גנגסטרים וטופים, אבל הם חזרו לאופנה. טבעת חותם יכולה להיות חרוטה עם סמל משפחתי או ראשי תיבות, או יכולה להיות משמעות משמעותית אחרת.

אפשרות פופולרית נוספת היא לענוד עגילים. בהתאם לאירוע, עגילים יכולים למשוך תשומת לב מהפנים. עם זאת, בהגדרה מקצועית, עגילים עדינים מתאימים יותר. אם את עונדת תכשיטי גברים למטרות עסקיות, את צריכה לענוד אותם כראוי. בנוסף, ניתן לאחסן עגילים בנוחות בכיס מעיל. לתוצאות הטובות ביותר, בחר עגילים קטנים ובלתי בולטים. לחלופין, אתה יכול להשתמש בעגילים הרבעה.

ניתן לערום צמידים, אבל חשוב לזכור לחשוב על השעון ועל פרק כף היד. צמידים הם תכשיטי גברים רב תכליתיים ביותר, אבל אתה צריך גם לשקול החומר הם עשויים. צמידי עץ ועור הולכים טוב עם תלבושות עסקיות-מזדמנות, בעוד מתכת וצמידים יונים צהובים נראים יותר רשמיים ואופנתיים. אם אתם רוצים לקנות תכשיטים לגבר, שקלו לקנות חלק מהסגנונות האלה כמתנות לחג המולד.

לפרטים נוספים : https://kameo.co.il/collections/%D7%AA%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%A8/