מה כדאי לדעת על טבעת אירוסין מזהב עם יהלום?

מה כדאי לדעת על טבעת אירוסין מזהב עם יהלום?

מה כדאי לדעת על טבעת אירוסין מזהב עם יהלום?

טבעות האירוסין זהב המסורתיות של היהלומים עדיין פופולריות מאוד בקרב גברים רבים. ראשו, בעל ארבעת השיניים, לוכד את האור הרב ביותר. הגדרה מאובטחת יותר שש שן זמינה גם. עם זאת, זה מאפשר פחות אור מאשר סט שן. אבן צידה יכולה להוסיף נצנוץ וצבע לטבעת אירוסין מזהב עם יהלום. הגדרות צידי פופולריות הן שן, ערוץ בר, וערוץ. אבני צד יכולות להיות באותו גודל כמו האבנים המרכזיות, אבל האבן המרכזית תהיה גדולה יותר.

הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה הציג את טבעת האירוסין הראשונה במאה ה-14. הצורה השטוחה של האבן הייתה 'מ' המאה ה -18 ראה הרבה פופולריות לטבעות פוזי. פס זהב פשוט זה היה חקוק בחרוזים כדי לציין נאמנות או ידידות. הוויקטוריאנים, לעומת זאת, קיבלו טבעות נחשים, אשר האמינו כי מסמלות את הנצח.

הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה העניק לאהובתו את טבעת האירוסין הראשונה שעשויה מיהלומים במאה ה-14. הטבעת הכילה שלושה יהלומים שטוחים שעיצבו את האות ”מ”. הפוסי היה פופולרי עד המאה ה-18. אלה היו רצועות זהב פשוטות עם פסוק חרוז חקוק עליהם. זה היה סמל של נאמנות וידידות. טבעות נחש היו הטבעת האהובה ביותר בקרב נשים ויקטוריאניות. הם האמינו שהם מייצגים אהבה נצחית.

טיפים לבחירת טבעת אירוסין זהב יהלום:

יש הרבה צורות וסגנונות שונים לטבעות אירוסין ליהלומים. הצורה הפופולרית ביותר לטבעות אירוסין היא היהלום העגול. היהלום הסגלגל הוא צורה פופולרית נוספת. הצורה הסגלגלה נהדרת לאצבעות ארוכות ודקות ויוצרת טבעת נישואין קלאסית. מראה הבציר הקלאסי של יהלום הכרית ויהלום אשר משתקף ביהלום הכרית. חתך האגס הוא בחירה יפה לטבעת אירוסין אלגנטית ועדינה. זה נראה עדין ויפה עם להקות דקות.

טבעת אירוסין זהב יהלום היא סמל לאהבה, ויש להגן עליה כראוי כדי לשמר את יופייה. למרות שזו השקעה בחייך, האישה שתתחתן איתה בוודאי תעריך את איכות טבעת היהלום. אתה תשמח לתת לה טבעת אירוסין. ואם את זו שאוהבת טבעת, תדאגי לתת לה את תשומת הלב הראויה והדאגה הראויה לה.

ישנן דרכים רבות לטפל בטבעת אירוסין זהב עם יהלום. הדבר החשוב ביותר הוא להימנע מפגיעה ביהלום. זה יכול להיות שבב אם לא ניקה לעתים קרובות. אם יש לו תפאורה עשויה פלטינה, היהלום חייב להישמר נקי. הגדרת לוח תמנע שריטות מנפילת היהלום. ההגדרה שלו צריכה להישמר ללא לכלוך. היהלום צריך להיות מוגן מפני חום, כימיקלים ולחות.

לפני שאתה קונה להקת אירוסין יהלום, אתה צריך לבחור את הטופס. יהלום עגול הוא הנפוץ ביותר. יהלום שנחתך באופן שמונע ממנו להראות את יופיו המלא צריך להיות אבן עגולה. ניתן גם לבחור יהלום בצורת אגס או בצורת לב. כל האבנים האלה מאוד מדהימות. השותף שלך יאהב את הטבעת החדשה שלה. טבעת האירוסין הזו היא סמל לאהבה ולנצח.

יש הרבה דברים לשקול בבחירת להקת אירוסין ליהלומים. הדבר החשוב ביותר בלהקת אירוסין הוא הצבע שלה. ככל שהצבע גבוה יותר, כך טוב יותר. חשוב שתמצא את הצבע המושלם ליהלום שלך, אבל חשוב באותה מידה לבחור את החתך הנכון. ההעדפות והתקציב של האישה שלך צריך לקחת בחשבון בעת בחירת טבעת אירוסין מזהב עם יהלום. יהלום איכותי ונבחר יאפשר לך ליצור תפאורה מדהימה לארוסה שלך.

ישנן אפשרויות רבות לטבעות אירוסין. אתה יכול לבחור טבעת אירוסין מזהב שלא עשויה מיהלומים. טבעת אירוסין יהלום היא רעיון מתנה גדול למישהו שאוהב יהלומים. אם היא רוצה טבעת שהיא יותר ייחודית, היא תוכל לענוד אותה כדי לעבוד בביטחון. תחשוב על טבעת אירוסין מזהב יוקרתית אם אתה שוקל לתת לה עגיל יהלום.

למידע נוסף על טבעות מזהב עם יהלום, לחצו כאן: טבעת אירוסין מזהב