טבעת נישואין יהלום

טבעת נישואין יהלום

טבעת נישואין יהלום

מה מייחד טבעת נישואין יהלומים? ואיך אתה בוחר אחד? הנה כמה טעויות שיש להימנע מהן. המשך לקרוא לקבלת מידע נוסף. מאמר זה יראה לכם מה לחפש טבעת יהלום-נישואין, אילו עיצובים יהיה המתאים ביותר עבור השותף שלך. ואל תשכחו לקחת את הזמן שלך! הטבעת המושלמת תהיה מתנה מתמשכת עבור יקיריכם. זה יהיה גולת הכותרת של כל חייכם המשותפים, אז אל תשכחו ליהנות מהם!

מה מייחד טבעת נישואין עם יהלומים?

ישנן סיבות רבות לבחור יהלומים צבעוניים מהודרים כאבני המרכז לטבעות האירוסין שלך. יהלומים אלה קשים כמו יהלומים חסרי צבע אך זמינים בגוונים כחולים, סגולים, ירוקים וכתומים. הם יקרים יותר מאשר יהלומים חסרי צבע אבל הם המושכים את העין, ייחודי יכול להיות הרבה יותר כיף. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על כל אחד מהם! להלן מספר דוגמאות המציגות מה מייחד את טבעת הנישואין ביהלומים.

טבעת אירוסין גברית יכולה להיות פשוטה ולא להכיל אבני חן, או שהיא יכולה להיות משוכללת. טבעות אירוסין של ג ' יימס אלן משלבות גבריות עם אבנים דקורטיביות. הם יכולים להיות עשויים מתכות מעורבות או שיש להם שיבוץ המנוגד לצבעם החיצוני. גברים יכולים לבחור את הטבעת המתאימה ביותר לאישיותם, בין אם מדובר בטבעת אירוסין או בטבעת נישואין מסורתית. אתה תהיה קנאה של המשפחה והחברים.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר של טבעות אירוסין יהלום. עם זאת, העלות הממוצעת של אחת לאישה היא ממש מתחת ל -1,000 דולר ואילו הממוצע לגבר הוא 500 דולר. ג ' יימס אלן הוא מנהיג מקוון במכירות יהלומים וכולל את המלאי הבלעדי הגדול ביותר באינטרנט. יש להם גם את המבחר הגדול ביותר של יהלומים שנוצרו במעבדה. אתה יכול להחזיר את האבן שרכשת תוך 30 יום ללא שאלות. החברה תשלח לך תווית החזרה ששולמה מראש.

טבעת נישואין יהלום – טעויות להימנע

בני הזוג לא צריכים לצפות למצוא את הטבעת המושלמת בניסיון הראשון שלהם. עדיף להשוות בין סגנונות, מתכות ועיצובים שונים לפני קבלת ההחלטה הסופית. טבעת הנישואין צריכה להיות משהו ששניכם אוהבים. עם זאת, אם אתה מרגיש שסגנון מסוים אחד יהיה מסורתי מדי עבור בן / בת הזוג שלך, אתה תמיד יכול לבחור בסגנון אחר. לפני קבלת ההחלטה הסופית, זוגות צריכים גם לשקול את הצורה והגודל של האבן.

חשוב לבחור יהלום בעת רכישת טבעת אירוסין. לטבעת פלטינה יהיו שיניים חזקות יותר כדי למנוע את נפילת היהלום. השיניים בזהב יכולות להישחק לאורך זמן ולגרום ליהלום להשתחרר. כדאי גם להימנע מהבחירה הלא נכונה בעת רכישת רצועת יהלום. עדיף לבחור תפאורה המדגישה את יופיו של היהלום, במקום להיות פשוט מדי. מומלץ לשקול ערכת הילה, אשר יגרום היהלום נראה גדול יותר ממה שהוא באמת. אתה יכול גם לרכוש יהלום כדי לקבל את זה מותאם אישית להגדיר כך שזה שלך.

בעת בחירת טבעת, אתה צריך בזהירות מחקר הצעת הערך שלה. מוצר איכותי צריך בבירור לתקשר את ההבטחה הליבה של ערך להיות נתמך על ידי לקוחות מרוצים. הימנע מחברות עם שירות לקוחות לקוי וחוסר שקיפות. ישנן חנויות תכשיטים מקוונות רבות, לכן הקפד לבצע את המחקר שלך לפני הקנייה. כדאי להשקיע כמה שיותר זמן בחיפוש אחר טבעת האירוסין המושלמת. תן לעצמך לפחות שבוע כדי לוודא כי הטבעת מושלמת עבור השותף שלך.

בחירת טבעת נישואין יהלום – מדריך

יתכן ששמעת על ארבעת מדעי היהלומים בכל הנוגע לרכישת טבעת אירוסין לאשתך. אבל האם אתה באמת מבין למה הם מתכוונים? אם אתה כמו רוב הגברים, סביר להניח שאתה חרד לבחור את טבעת ההצעה הנכונה. למרות שזה אפשרי למצוא את הטבעת המושלמת עם יהלום מושלם ד אבל אתה צריך לזכור שזה עדיין חשוב.

גם צורת היהלום שלך חשובה. יהלומים עגולים הם הבחירה הפופולרית ביותר, אך זוגות רבים מעדיפים טבעות בצורת אליפסה ואגס. צורות אחרות מתאימות יותר לאנשים המודאגים מגודלם, אך יתכן שלא לטעמך. אבנים בגזרת מרקיזה ואזמרגד נראות גדולות יותר מאבנים עגולות עם אותו משקל קראט. ניתן גם לערבב ולהתאים צורות שונות כדי למצוא את אחד שמתאים לסגנון ולתקציב שלך.

זהב לבן הוא בחירה טובה אם יש לך אבן מרכזית עם ציון צבע נמוך. זוהי בחירה פופולרית בארצות הברית. הוא מורכב מתערובת של זהב ומתכות אחרות. הוא מלבין על ידי הוספת רודיום. זו אולי טבעת יפה, אך חשוב שתשקלו את העדפותיו וטעמו של בן / בת הזוג לפני שתבחרו בטבעת האירוסין הנכונה.

למידע נוסף על טבעות נישואין עם יהלום: https://www.ziv-or.com/product-category/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9F/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D/