כיצד לבחור מחיצה לפרסום?

כיצד לבחור מחיצה לפרסום?

כיצד לבחור מחיצה לפרסום?

במקרים מסוימים, מסך או קיר המשמשים כמחיצה לפרסום אינם יעילים או מעשיים. מחיצה מסוג זה עשויה בדרך כלל ממתכת מקוטעת או חומר אחר שמפורק בקלות. חלק ממחיצות המסך הן אטומות, מספקות יותר פרטיות והן אידיאליות להצגת כללים, כיוונים או פרסום מותג. עם זאת, קירות החלוקה במשרד אינם אידיאליים למעבדות או למתקני בריאות. סביבות אלו עשויות לדרוש הגנה אנטי-מיקרוביאלית, בעוד שמיקומי מזון ומתקני ייצור דורשים מערכות היגייניות לחיטוי קיר. הם יכולים להיות בנויים ממגוון רחב של חומרים וניתנים למיחזור.

בחירה פופולרית לקירות מחיצה במשרדים היא אלומיניום. חומר זה קל משקל, זול וקל להתקנה. הוא גם מציע בידוד צליל ופרטיות הגונה. מאפיין נוסף של מסכי אלומיניום הוא המודולריות שלהם. ניתן לתלות את המסכים האלה במגוון תצורות וניתן לקפל אותם, או אפילו לא להתאים אותם ללא צורך. מלבד היותו קל משקל, ניתן לחטא ולנקות אותם בקלות.

קירות וידאו הם אפשרות אחרת. קיר וידאו הוא קבוצה של צגים הרכובים על קיר. המסכים יכולים להציג תמונה אחת על פני כל המסכים, או לנגן תמונות שונות על כל צג. המסכים האלה יכולים להשתנות בכל רגע, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לשיווק דיגיטלי. הם ממהרים להחליף פרסומות נייר ושלטי חוצות סטטי. קיר וידאו מאפשר לחברה להציג את המוצרים והשירותים שלה ללקוחות פוטנציאליים.

פרטים נוספים: https://www.hezikdm.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/display-devices/display-walls/kolisot-canvas