מהם השימושים באלם ניקוי שמן הידרופילי?

מהם השימושים באלם ניקוי שמן הידרופילי?

מהם השימושים באלם ניקוי שמן הידרופילי?

באלם ניקוי שמן הידרופילי הוא תכשיר על בסיס שמן שניתן למרוח על העור. הוא עשוי מתערובת של שמנים וחמאות ששולבו עם שעוות דבורים.

השמן הזה מרגיע ומעניק לחות לעור, כמו כן גם מהווה טיפול יעיל לאקזמה, פסוריאזיס ועור יבש. הוא עוזר להגן על העור מפני קרני אולטרה סגול מזיקות, להפחית דלקת וגירויים הנגרמים כתוצאה מהתפרצויות אקנה, ואפילו לעזור לטשטש צלקות שנותרו מפצעים שהחלימו.

באלם ניקוי שמן הידרופילי הוא מוצר נהדר לשימוש על עור שמן. באלם ניקוי שמן הידרופילי נותן לחות ומחדש עור יבש, פגום ומגורה. הוא משלב את המאפיינים המזינים של שמן זית עם כוח הריפוי של שמנים אתריים, כדי לספק לחות עמוקה והגנה מפני גורמים סביבתיים.

באלם ניקוי שמן הידרופילי מושלם לבעלי עור רגיל עד שמן, כמו גם לסובלים מאקזמה או פסוריאזיס. המרכיב העיקרי בבאלם ניקוי שמן הידרופילי הוא שמן זית, המכיל חומצה לינולאית-חומצת שומן חיונית המסייעת בשמירה על תפקוד יצירת הלחות של העור.

שמן הידרופילי הוא מוצר המשתמש בכוח המים כדי לשמור על לחות העור. לשמן שילוב יוצא דופן של מרכיבים, המאפשרים לו להיספג בעור ולספק לחות מבלי להשאיר שאריות שומניות.

חשוב לציין כי שמן הידרופילי הוא לא רק שמן, אלא גם מכיל כמות קטנה של ג'ל סיליקון, אשר מסייע לו לשמור על לחות בעור. דבר זה הופך את השמן ההידרופילי ליעיל לכל סוגי העור ואפילו לעור רגיש.

שמן הידרופילי הוא בחירה מושלמת למי שרוצה לתת לחות לעור מבלי להשתמש בקרמים כבדים או קרמים שנותנים תחושה שמנונית.

שמן הידרופילי הוא סוג של שמן הנשאר על פני העור שלך, ומסייע לו לבבצע הידרציה ואנטי אייג'ינג טבעיים.

איך משתמשים בבאלם ניקוי שמן הידרופילי?

ניתן להשתמש בשמן הידרופילי במגוון דרכים: כקרם לחות, כמנקה, או אפילו כמסיר איפור. את יכולה למרוח אותו ישירות על הפנים שלך או לשפשף אותו בידיים תחילה ואז למרוח.

הדרך הטובה ביותר להשתמש הידרופילי שמן הוא כדי להחיל כמות קטנה ישירות שלך אצבע טיפים על הפנים שלך או גוף ולאחר מכן עיסוי בעדינות לתוך עור עד נספג לחלוטין על ידי הנקבוביות. חשוב שלא תשטוף עודפי שמן מכיוון שהדבר עלול לגרום לגירוי או להתפרצויות אקנה בסוגי עור שמנים!

שמן הידרופילי נהדר גם לעור שמן מכיוון שהפורמולה הקלה שלו אינה סותמת נקבוביות או משאירה שאריות שמנוניות על הפנים שלך.

כאשר את משתמש בשמן הידרופילי, את משתמש בתרכובת חזקה המשתמשת במרכיבים צמחיים כמו שמן קוקוס אורגני, שמן חוחובה ושמן אתרי לבנדר ויוצרת שילוב ייחודי של מרכיבים טבעיים הפועלים יחד כדי לסייע לאיזון עור בריא.

שמן הידרופילי הוא מוצר יופי מהפכני חדש שניתן להשתמש בו על שיער, עור וציפורניים. הוא על בסיס מים, כך שהוא קל לשימוש.

הוא אמנם נראה כמו שמן, אבל הוא לא מרגיש שמנוני או כבד על העור שלך. מה שעושה אותו מושלם לשימוש כבסיס לאיפור או כקרם לילה! שמן הידרופילי עוזר גם לשמור על לחות העור לאורך כל היום, וזה דבר נהדר לאנשים עם עור יבש או רגיש.

אלו סוגים של באלם ניקוי שמן הידרופילי קיימים?

מזור שמן הידרופילי מגיע בשתי תרכובות שונות: אחת המועשרת בשמן קוקוס, הידוע כמועיל ביותר לסוגי עור שמנים; בעוד שהפורמולה השנייה מכילה במקום זאת שמן חוחובה, שהוא אידיאלי לסובלים מסוגי עור יבשים או רגישים.

שתי הגרסאות פופולריות במיוחד בקרב אלה המתמודדים עם מקרים חמורים של אקזמה מכיוון שהם מספקים הקלה נחוצה מגירוד וגירוי תוך מתן לחות נחוצה בכל סנטימטר בגופך!

לפרטים נוספים הכנסו ללינק המצורף: https://www.dr-riva.com/product-page/%D7%91%D7%90%D7%9C%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99