מה אתם צריכים לדעת על תפילין בהמה גסה?

מה אתם צריכים לדעת על תפילין בהמה גסה?

מה אתם צריכים לדעת על תפילין בהמה גסה?

דרך נהדרת ללבוש את התפילין שלך בנוחות. פריטים אלה עשויים מעור דק מאוד וקלים מאוד לשימוש. העור הזה משמש להכנת תפילין. הוא מאפשר ליוצר הפריט לקפל אותם מבלי להשאיר מקום ביניהם. תפילין אלה פופולריים מאוד בקרב יהודים חרדים והפכו נפוצים יותר בשנים האחרונות.

מטרת התפילין היא להגן על חלקי הגוף המקריבים. מלכת ישראל לבשה את התפילין המקוריים בשנות העשרים לחייה. הם שירתו כמגן. למרות שצורת התפילין אולי השתנתה עם הזמן, עקרון ההגנה הבסיסי לא השתנה. התפילין המודרניים דומים לתפילין סטנדרטיים מבחוץ.

ישנם סוגים רבים של תפילין. עם זאת, הדרישות החלקיות כמעט זהות לכולם. רק סוג החיה שמשתמשים בה עושה את ההבדל. ספרדים משתמשים בתפילין העשויים מעור של חיות גסות. התפילין האלה נשחקו כל היום, לא רק בשירותי הבוקר. הם לא שחוקים בלילה.

גאסו התפילין מיוצר באמצעות מכבשי דפוס תעשייתיים. הם עמידים מאוד ולעיתים קרובות מיוצרים מחתיכה אחת של עור פרה עבה. התפילין האלה עבים ויכולים להימשך לכל החיים אם מטפלים בהם כראוי. גז התפילין עשוי מקשר מרובע, והרצועה קשורה סביב הזרוע שלך.

בעלי חיים גסים טפיליה הם באותו גודל כמו עמיתיהם, אבל הגודל והצורה של תפילין אלה עשויים להיות שונים. ההבדל העיקרי הוא בעיצוב ובגודל. רצועת התפילין רחבה יותר מאשר העור המשמש לייצור התפילין. עם זאת, הוא צר יותר. התפילין במקרה הזה לא קטנות כמו הטפיליה.

התפילין שאדם יהודי לובש יהיו תלויים בסוג הבשר שהוא אוכל. תפילין עשויים מעור של בעלי חיים ובשר של בעל חיים. הם נחשבים כשרים אם הם עשויים מפגר של בשר. תפילין מעור העשוי מבעל חיים גס יהיה גמיש יותר מאשר תפילין בשר דק מדי.

בנוסף להיותם כשרים, גם התפילין לא יקרות. זוג איכותי ביותר יעלה בין כמה מאות דולרים לכמה מאות דולרים. הראש טפילין הוא גם זול וקל יותר ממקבילו המבוסס על בשר. סוג זה של תפילין עשוי מעור פחות יקר. הראש תפילין, לעומת זאת, יהיה פיסת קלף אחת.

הגודל הוא שיקול חשוב נוסף. גודל התפילין חשוב. העור המשמש לבאטים חייב להיות עבה, כיוון שהוא הרבה יותר עמיד. התפילין צריכות להיות מותאמות היטב וצווחות. עבור אנשים ימניים, תפילין שעשוי מתפילין עם בטים גדול ורחב הוא המתאים ביותר.

טעות נפוצה שאנשים עושים היא להשתמש בתפילין של בעלי חיים העשויים מעור. אף שעור הוא חומר בעל יכולת עמידה מועטה, סביר להניח שעור של טפילין העשוי מחיה גסה יקרע. טפילין יכול להיות עשוי מצמר במקרים מסוימים. למרות שקשה למצוא את זוג התפילין המתאים לך, תכונה טובה תימשך שנים רבות.

טעות נוספת היא להכין את התפילין שלך מגללי חיות. יהודים הכינו תפילין מגללי חיות בתקופת בית המקדש השני. לא ניתן לייצר תפילין מצואה אנושית משום שהם נחשבים לטמאים. זה לא מקובל, אבל עדיף מסיבות דתיות. אתה יכול להשתמש בתפילין עשויים מגללים אנושיים.

ניתן להשתמש בתפילין האלה כמצווה. אך מוטב שלא לגעת בהם. התורה מזכירה שכל כלי המשמש לעבודה יכול להיות טמאי. הטנאים האלה היו התפילין הראשונים. תפילין הם חלק חשוב מהמסורת היהודית ומתנה גדולה לכל מצווה.

לפרטים נוספים על תפילין בהמה גסה, לחצו כאן: tefillinj.co.il , תפילין בהמה גסה למכירה