מה כל כך מיוחד בג’ינס mom?

מה כל כך מיוחד בג’ינס mom?

מה כל כך מיוחד בג’ינס mom?

מכנסי ג’ינס mom הם סוג של מכנסי ג'ינס נשים גבוהות. הם הפכו לאופנתיים לראשונה בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים, והם נלבשים בעיקר על ידי נשים אמריקאיות בוגרות. בעוד שהם עדיין פופולריים מאוד בקרב מבוגרים, הם נחשבים למיושנים על ידי נשים צעירות יותר. מה כל כך מיוחד בג’ינס mom?

https://www.youtube.com/watch?v=9uzCP0goNzk

איך אתה יודע אם ג’ינס mom מתאימים לך?

ג'ינס mom הם סגנון ג'ינס אהוב על נשים רבות. רגלם הישירה והמותניים הגבוהים שלהם הופכים אותם לנוחים מאוד. לעתים קרובות הם נמצאים בחנויות בגדים ובאינטרנט. בעוד שג’ינס mom לא נמתחים כמו ג'ינס של החבר, יש להם תחושה יציבה. המותניים הגבוהות יותר מאפשרת גם ללבוש איתם מגוון צמרות. אתה יכול גם להלביש אותם עם חגורה ועקבים או דירות רצועות.

מכנסי ג’ינס mom אינם מתאימים לכל אישה. אלה עם מותניים קטנים ומותניים צריכים לבחור בסגנון מצויד יותר. הסיבה לכך היא שג'ינס אלה נוטים להתייחס לחזית, ולכן חשוב להשיג את הגודל הנכון. אם אתה חושב שאתה צמוד מדי, זה עלול בסופו של דבר לגרום לך להיראות רחב יותר ממך.

מכנסי ג’ינס mom הם זוג ג'ינס קל להתאים עם החלק העליון המסוגנן. בלייזר וכמה עקבים גבוהים יעזרו לך להיראות שיקית יותר. כמו כן, זוג נעלי ספורט לבנות ילכו טוב עם ג’ינס mom. אתה יכול ללבוש עקבים כדי להאריך את הרגליים וליצור מראה יעיל.

בעוד שג’ינס mom לא נועדו ללבוש יומיומי, אתה עדיין יכול ללבוש אותם לאירועים מיוחדים. חולצה עם מותניים סינון תעבור נהדר עם ג'ינס Mom, ותוכלו להלביש אותם עם החולצה הנכונה.

למה הם קוראים לג'ינס mom ככה?

מכנסי ג’ינס mom הם מכנסי ג'ינס עם מותניים גבוהים, רגל ישרה וכושר רופף בינוני. לאחר שהודחה כ- Faux Pas אופנה, ג’ינס mom קם לתחייה בשנים האחרונות. הם נלבשו על ידי ידוענים ממגוון גילאים ואף משווקים על ידי מותגים פופולריים.

ג’ינס mom היו במקור פופולריים בשנות השבעים, אך כעת הם הפכו לאופנתיים שוב. למרות שהם היו נחשבים לא מתאימים לנשים צעירות יותר, ג’ינס mom ממשיכים להיות פופולריים מאוד ומגיעים במגוון צבעים וסגנונות. גם היום, ג’ינס mom נשארים פופולריים למרות הפיגוע שקיבלו ממומחי אופנה.

המונח "ג’ינס mom" מעורר כמה תמונות שונות עבור נשים רבות. ראשית, זה מעלה תמונות של צנגרות שטופות בהירות עם מותניים גבוהים וקרסוליים מחודדים. זהו גם מונח מיושן למכנסיים שאינם מחמיאים לדמות.

ג’ינס mom צריך להיצמד במותניים אך יתאים לירכיים ולירכיים מבלי לגרום לחלק העליון של מאפין. כדי למנוע זאת, עליך לבחור זוג עם חצי סנטימטר של חדר נוסף בירכיים ובמושב. זה ייתן לך יותר מקום לזוז ולנשום. בנוסף, ג’ינס mom יכול להסתיר עודף שומן בבטן. בדרך כלל הם כוללים מותניים גבוהים ורוכסן ארוך.

מה מיוחד בג’ינס mom?

ג’ינס mom כבר מזמן היה מצרך של ארונות נשים מסוגננים. הם מושלמים לכיסוי בטן ולעזור לרזות את קו המותניים. ההתאמה הגבוהה ביותר עוזרת לשמור על הג'ינס במקום תוך ביטול ידיות אהבה. וקל להם לעבור לגור. סגנון קומות מחמיא לנשים גבוהות, אבל אם אתה רוצה להימנע מלהיראות כמו ג'ינס Mom, חפש מכנסי ג'ינס חתוכים ישר.

יתרון נוסף של ג’ינס mom הוא שהם מגוונים. ניתן להתאים אותם למגוון נעליים. אמהות יכולות לזווג את הג'ינס שלהן עם סטיילטואים לבילוי לילי, בעוד אמהות עובדות יכולות לבחור נעלי ספורט או בלרינות למראה מזדמן. ללבוש יומיומי, ג’ינס mom מזדווג היטב עם דירות ו טריזים.

ג’ינס mom יכול ללכת עם סוגים רבים של צמרות, והם מאוד מגוונים. אתה יכול ללבוש זוג שטיפה כהה עם סוודר, ואילו זוג במצוקה יכול להיראות נהדר עם חולצת טריקו גרפית. אתה יכול גם ללבוש ג’ינס mom עם מגוון אביזרים, כולל חגורה וזוג מגפי קרסול.

סיבה נוספת שג’ינס mom כל כך מגוונת היא החיתוך המותניים הגבוה שלהם. זה נותן להם רגל רחבה והופך אותם למחמיאים. בעוד שג’ינס mom יכול להיות שקוע, הם עשויים מבד משקל כבד, והם עדיין נותנים לגופך מגוון מלא של תנועה.