מכונת קפה מקצועית

מכונת קפה מקצועית

מכונת קפה מקצועית

אם אתה בשוק לקנות מכונת קפה מקצועי עבור העסק שלך, תחילה עליך להחליט על איזה סוג לרכוש. ישנם מספר סוגים שונים של מכונות קפה בשוק, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. במאמר זה נדבר על כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר וכיצד לבחור אחת לצרכים שלך. אנו נכסה גם את דרישות התחזוקה של מכונת קפה מקצועית. הנה מה לחפש בעת רכישת מכונת קפה מקצועי.

למה לקנות מכונת קפה מקצועית?

בקניית מכונת קפה מקצועית יש לקחת בחשבון מספר גורמים. גודל ומספר ראשי הקבוצות הם שיקולים חשובים מכיוון שאלו יקבעו את מספר המשקאות שתוכלו להכין בכל זמן נתון. באופן אידיאלי, כדאי לקנות מכונה שיש בה לפחות שני ראשי קבוצות, כך שכל בריסטה תוכל להכין שני משקאות בבת אחת. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל הדוד כדי להבטיח מספיק מים חמים בשעות השיא.

לפני רכישת מכונת קפה מקצועי, אתה צריך להגדיר תקציב עבור זה. תצטרך לשלם עבור כל השיחות על ידי מהנדס, בין אם זה בגלל תקלות בייצור או שגיאת משתמש. עם זאת, כמה מכונות לבוא עם אחריות לשנה אחת עבור פגמים בייצור. אחריות זו היא תכונה חשובה שיש לחפש בעת רכישת מכונת קפה. לאחר ששקלתם את היתרונות של חוזה שירות, תוכלו להחליט אם לרכוש מכונת קפה שמגיעה עם אחריות.

בנוסף לחיסכון בכסף, רצוי לקנות גם מכונה המייצרת קפה טוב יותר מאשר נחות. הסיבה לכך היא שמכונות זולות יותר אינן עמידות, ואתה עלול בסופו של דבר לקנות מכונת פס5000 או פס6000. השקעה במכונה טובה יותר עשויה לחסוך לך כסף בטווח הארוך ולגרום לך יותר כסף בסופו של דבר. לכן, אם יש לך כסף לבזבז, לך על מכונת פס6000 או פס5000. בהשוואה לדגם 3,000, תחסוך כסף באמצעות פס5000 או פס6000.

מהן מכונות הקפה המקצועיות הטובות ביותר?

ישנם מספר סוגים של מכונות קפה זמין, אבל לכולם יש תכונות דומות. חלקם אוטומטיים ואילו אחרים חצי אוטומטיים. אתה רוצה לשקול את המודל שתבחר, כמו גם את ההגדרות שהוא מציע. נואובה סימונלי אפיה 2 היא מכונה רב-תכליתית המגיעה בתצורה קומפקטית ואוטומטית כאחד. שלה העלה קבוצת ראשי לאפשר לך להתאים כמעט כל כוס מתחת. יש לו מערכת עירוי רכה כדי להרטיב את הקפה לפני החילוץ.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור בין מכונה של שלוש קבוצות למכונה של שתי קבוצות. לחלקם יש פקדי מינון נפחיים וידניים, בעוד שאחרים כוללים את שניהם. מינון ידני הוא אפשרות נוספת למי שאין לו ניסיון או רוצה להשתמש בקפה משלו. בר לה פאבוני ל ' מתאים לבתי קפה מיוחדים, עם ההגדרות הידניות או הנפחיות שלו. מכונה דו-קבוצתית מומלצת לעסקים הדורשים יותר מכוס מנה אחת, בעוד שמודל של שלוש קבוצות טוב לעסקים גדולים יותר.

מכונה זו קלה לשימוש ומציעה תכונות רבות. מעטפת הנירוסטה שלה מעניקה מראה מקצועי. שלה מובנה משאבת יוצר לחץ כדי תמצית קפה, אשר מסייע במזעור רעש. מאפיין נוסף של מכונת קפה זו הוא שהיא מגיעה עם שני קנקנים שחורים ומאגר מים חמים. מכונה זו מיועדת לשימוש מסחרי כמו גם לשימוש ביתי. כשמדובר בתכונות ובמחיר, שירות המזון פוקוס 57060 הוא בחירה מצוינת.

כיצד לבחור מכונת קפה מקצועית?

בבחירת מכונת קפה מקצועית, שקול כיצד תשתמש בה וכמה שטח דלפק יש לך. אתה גם רוצה לחפש תכונות מתקדמות ויציבות טמפרטורה משופרת. יותר ראשי קבוצות, יותר אוטומציה ועוד הם כולם תכונות שימושיות לחנות עמוסה. אם יש לך שטח דלפק מוגבל, בחר סוס עבודה פשוט אך אמין. מכונה טובה לא צריך לשבור את הבנק יש שפע של שטח אחסון.

לפני רכישת מכונת קפה מסחרית, חשוב להבין כמה זה יעלה. באופן כללי, המודל יקר יותר הוא טוב יותר. עם זאת, עדיף לחקור את תוחלת החיים הצפויה של מכונת הקפה לפני ביצוע הרכישה. אתה יכול לצפות שהמכונה שלך תימשך בין שנתיים לחמש עשרה שנים, תלוי כמה קפה אתה הולך להכין בכל יום. בהתאם לתחזוקה ולטיפול שאתה מספק למכונה שלך, ייתכן שתרצה לשקול דגם סופר-אוטומטי במקום דגם ידני.

בעת בחירת מכונת אספרסו, זכור את מספר המשקאות שתכין לשעה בשעות השיא. תזדקק למכונת אספרסו בייצור גבוה, אך ייתכן שתצטרך גם מכונה בנפח גבוה כדי להכין כמה משקאות בבת אחת. כמו כן, שקול את סוג העסק שתנהל. לדוגמה, אם בית הקפה שלך לא מגיש הרבה אוכל, ייתכן שתרצה לשקול מודל עם יותר קבוצות כדי להכיל יותר לקוחות בשעות השיא.

למידע נוסף על מכונות קפה מקצועיות, לחצו כאן: https://www.brioso.co.il/150828-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%A4%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA