קופסאות קרטון – שימושים יצירתיים לקופסאות ממוחזרות

קופסאות קרטון – שימושים יצירתיים לקופסאות ממוחזרות

קופסאות קרטון – שימושים יצירתיים לקופסאות ממוחזרות

אם אתה כבר מחפש קופסה בקרטון במשך זמן מה, אתה יכול להיות סקרן לגבי ההבדל בין וירג ' ין קראפט קראפט ממוחזר. קופסאות קרטון, הידוע גם להיקרא מעטפות קרטון עשויים בדרך כלל משתי שכבות של נייר. אחד עשוי תוכן ממוחזר, השני עשוי קראפט בתולה. אלה יכולים להיות ממוחזרים, אבל הם עדיין שימושיים עבור תיבות באיכות גבוהה. למרות שאתה יכול למחזר את הנייר שלך, איכות הנייר הממוחזר אינה טובה כמו וירג ' ין קראפט.

לשם מה ניתן להשתמש בקופסאות קרטון?

ישנם שימושים רבים לקופסאות קרטון. ניתן להשתמש בהם ליצירת אמנות, מבצרים או העמדת פנים של מכוניות, או כלוחות תצוגה לפרויקטים מדעיים והנדסיים. הם יכולים גם להיות מעוטרים על ידי ילדים באמצעות צבע אצבע ומכחולים. כמה קופסאות מעוטרות בדמויות מצוירות, מכוניות מצוירות או משאיות. אם אתם עוסקים ביצירה, תוכלו להשתמש בקופסאות קרטון ליצירת לוחות משחק ותלבושות. להלן מספר שימושים יצירתיים לקופסאות השאריות שלך.

אתה יכול לעשות קופסת קרטון לתוך מארגן שולחן העבודה. כדי לאחסן עטים ועפרונות, אתה יכול להשתמש כמה תיבות ריקות. הם יכולים לשמש גם לאחסון מתנות. בדרך זו, אתה לעולם לא נגמר שטח אחסון שוב! זוהי דרך ידידותית לסביבה לארגן את שולחן העבודה שלך! אתה יכול לעשות שימוש חוזר בקופסאות קרטון ריקות וציוד מלאכה לפריט יפה. אתה אפילו לא צריך להוציא כסף על הפרויקט הזה!

ניתן להשתמש בקופסאות קרטון למטרות דקורטיביות, כמו יצירת עמדות מנורות זמניות, יצירות אגרטל נייר ואפילו איגלו משחק עם זרועות ניקוי צינורות. אתה יכול גם להשתמש בקופסאות קרטון להכנת קופסאות אור קטנות ומחזיקי קיסם. אתה יכול גם לעשות מקרר צעצוע באמצעות קופסת בגודל בינוני. קופסה ריקה ניתן להשתמש כדי לאחסן עפרונות ולעשות יעה. אתה תהיה מופתע מה אתה יכול למצוא בקופסת קרטון.

האם קופסאות קרטון מגיעות בגדלים שונים?

אתה עשוי לתהות אם קופסאות קרטון מגיעות בגדלים שונים. אחרי הכל, איך אתה יכול להבחין בהבדל בין קופסת ספרים לבסיס מנורה? ישנן סיבות רבות, אבל החשוב ביותר הוא כמה גדול התוכן יהיה ארוז בפנים. הממדים הסטנדרטיים לקופסה הם גובהה, רוחבה, אורכה. ככל שהוא יכול להחזיק יותר מקום, כך התיבה גדולה יותר.

קופסאות קרטון יכול לבוא בגדלים שונים בהתאם החומר שהם עשויים. הפופולרי ביותר הוא חליל ג'. זה חליל הוא כ 4 מ מ עבה ויש לו 38 חלילים / רגל מרובע. ניתן להשיג גם סוג קטן יותר של קרטון, ה 'חליל'. הוא מודד 1.6 מ מ עובי. תיבות חליל הפופולרי ביותר, תיבות חליל" ג", הם הזולה ביותר לקנות.

בקניית קופסה חדשה, חשוב שתשקלו את מידות הקופסה. האורך הפנימי של תיבות קיר יחיד הוא 381 מ מ. הרוחב הוא 248 מ מ, הגובה הוא 127 מ מ.הממדים החיצוניים של התיבה חשובים גם אם אתה רוצה את החבילה שלך להישלח באמצעות דואר מלכותי. למרות שקופסאות גדולות יותר יקרות מקטנות יותר, הן עדיין חייבות להתאים למגבלות המשקל.

איך בוחרים קופסת קרטון?

שקול את הגורמים הבאים בבחירת קופסת משלוח מקרטון: כמה שכבות אתה אורז ואיזה מוצר אתה אורז. השטח הזמין בפנים קופסת הקרטון שלך ייקבע על פי מידותיו. ממדים אלה באים לידי ביטוי כ. הגובה מתייחס למרחק בין החלק העליון של הפתח לתחתית התיבה שלך. קופסת הקרטון שלך צריך להיות נמדד במילימטרים, ולא סנטימטרים.

ביצוע מדידות הוא שלב מכריע בקביעת גודל קופסת הקרטון שלך. אם הפריט שלך בצורה יוצאת דופן, או גדול, מדידות נלקחות הן פנימי והן חיצוני. זה יכול לעזור לך לחסוך כסף. כאשר אתה בוחר תיבה, שאל אם אתה מעדיף את התיבה יש בנייה תפור או מודבק. אתה יכול גם לבחור בין קירות בודדים או כפולים. כמו כן, אתה יכול לבחור אם אתה מעדיף עיצוב רגיל או כזה עם גימור גלי.

קופסאות קרטון משתנות מאוד בגודלן, לכן הקפד לשקול היטב את גודל הקופסה שאתה מחפש קופסאות קרטון למכירה. יש לקחת בחשבון את מידות הפתיחה, כמו גם את הגובה הכללי (המכונה גם העומק). מידע זה יאפשר לך לבחור את התיבה המתאימה לאריזת המוצר שלך. חלק מהתיבות נוקשות יותר מאחרות, אז אל תפחדו לשלוח פריטים גדולים.